• KONTAKT

    Frågor

    • Kontakta oss här på sidan via chatt eller kontaktformulär med eventuella frågor
    • Kontakta oss via mail med eventuella frågor

    Bokning

    • Du kan boka din reparation eller felsökning för din enhet här på sidan
    • Vi kontaktar dig med instruktioner för inlämning eller frakt
  • INLÄMNING

    Alternativ 1 - Upphämtning

    • Vi hämtar upp din enhet på överenskommen tid och plats
    • Vi utför funktionstest av enheten innan transport till mobilverkstaden

    Alternativ 2 - Skicka in

    • Du packar och skickar in enheten till oss
    • Vi utför kontroll och funktionstest vid mottagande av enheten inför serviceuppdrag
  • VERKSTAD

    Serviceuppdrag

    • Reparation eller service sker enligt överenskommelse
    • Laddning, kalibrering och funktionstest utförs innan utlämning eller returfrakt

    Felsökning

    • Vi utför tester och gör en diagnos på enheten
    • Vi kontaktar dig med resultatet och förslag på service eller reparation
  • UTLÄMNING

    Alternativ 1 - Utlämning

    • Vi lämnar ut din enhet på överenskommen tid och plats
    • Betalning sker vid utlämning

    Alternativ 2 - Returfrakt

    • Betalning enligt överenskommelse via betallänk eller swish inför returfrakt
    • Vi packar och skickar tillbaka enheten till överenskommet utlämningsställe

MOBILVERKSTADEN

Våran moderna verkstad är utrustad med rätt verktyg och kompetens. Vi har mångårig erfarenhet av mobilreparationer och annan teknik. Här utförs reparationerna i en kontrollerad miljö.

Vi lagerför en stor mängd reservdelar för dom vanligast förekommande reparationstyperna, detta för att kunna erbjuda kortare servicetider. Lagret uppdateras löpande baserat på efterfrågan.

För att kunna erbjuda ett bredare urval av servicetjänster kan vi ibland behöva beställa delar för din reparation. Utbudet av servicetjänster uppdateras löpande baserat på efterfrågan.

Reparationer där vi har delarna i lager utförs i regel samma dag som enheten kommer in till verkstaden. Om vi behöver beställa delar så utförs arbetet normalt inom 1-5 arbetsdagar.

Om du har frågor eller vill veta reparationstid för ditt serviceuppdrag så är du välkommen att kontakta oss här nedan, via våran chatt-funktion eller kontakta oss via mail.

RESERVDELAR

Vi utför endast reparationer med rätt delar av högsta kvalité. Vi har valt att inte erbjuda reparationer med reservdelar av fel typ, kvalité eller sämre standard jämfört med orginal.

Vi använder två olika typer av reservdelar.

  • Helt nytillverkade orginaldelar.
  • Miljövänligare alternativ med återvunna orginaldelar.
  • Alla batterier är nya och av orginalkvalité eller högre.

GARANTI

För att skydda dig mot komplikationer så ingår alltid en garanti på den service vi utför på din enhet. Garantin innebär att vi åtgärdar eventuella problem som uppstått på grund av den service vi utfört på din enhet.

Garantin gäller i 6 månader vid batteribyte och 12 månader vid skärmbyte eller annan service.

Garantin gäller arbete utfört av oss och inkluderar reservdelar.

KONTAKTA OSS